Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יישור שיניים בלי גשר

יישור שיניים בלי גשר

 

האורתודנט לא צריך לנסות להשתמש בגשר כדי ליצור מרווח לשן, אלא להשתמש באמצעי אחר של עיגון השן.

האורתודנט לא צריך לנסות להשתמש בגשר כדי ליצור מרווח לשן, אלא להשתמש באמצעי אחר של עיגון השן.
זהו סוג של יישור שיניים שאינו מצריך גשר שיניים קבוע להזזת שיניים. זה נעשה בטכניקה של "משיכת" שיניים עם חוט או קשירה אלסטית.

גשר דנטלי הוא סוג של שיקום שיניים המחליף שיניים חסרות.

הוא משמש לעתים קרובות כדי להחליף שן חסרה אחת או יותר בלסת העליונה או התחתונה. יישור שיניים ללא גשר: האורתודנט ישתמש בחוט כדי להזיז את השיניים וליצור מקום לשן החדשה. ניתן לעשות זאת באמצעות פלטה, כיסוי ראש או מכשירים מיוחדים אחרים.
סעיף זה יכסה את היתרונות של יישור שיניים ללא גשר. גשר דנטלי הוא שיקום שיניים קבוע המחליף שיניים חסרות על ידי מילוי החלל שנותרה על ידי השן החסרה או שיניים בשיניים מלאכותיות. גשר דנטלי משמש להחלפת שן חסרה אחת או יותר, והוא יכול להיות עשוי מתכת, חרסינה או חומר מרוכב. יישור שיניים ללא גשר מהווה חלופה לטיפול יישור שיניים מסורתי שאינו כרוך בשימוש במכשיר מתכת כדי להחזיק את השיניים במקומן. במקום זאת, ניתן להשלים את הטיפול האורתודונטי עם מיישרים שקופים שמולבשים על החלק החיצוני של השיניים ונועדו להזיז בהדרגה את השיניים למקומן הנכון לאורך זמן. מיישרים ברורים אלה עשויים מחומרים פלסטיים דקים וכמעט בלתי נראים

באורתודונטיה, ניתן להשתמש בגשר להזזת שיניים בחלק האחורי של הפה.

במקרים מסוימים זה לא אפשרי ויש צורך בפלטה להזזת שיניים. במקרים אחרים, סד עשוי להיות כל מה שצריך לתיקון.
הטיפול האורתודונטי ללא גשר נקרא גם יישור שיניים לינגואלי. זהו סוג של טיפול יישור שיניים הכולל שימוש בסמכים המונחים מעל השיניים ומוצמדים למשטח הלשוני של השיניים.

time4smile.co.il

תוכן עניינים

עוד נושאים מעניינים
בעלי מקצוע

טיפול זוגי לזוגות צעירים

מבוא טיפול זוגי הוא אחד מהאינסטרומנטים החשובים ביותר בתחום הטיפול הנפשי. זהו תהליך שבו זוגות משתתפים בפגישות עם מומחה טיפול כדי לשפר את היחסים ואת